Valbo


    Publicerat: 2010-01-29| 17:42:35

Åkte en vända till valbo ialla fall.. Och de kändes kan jag lova. Men de var ju tydligen inte bara jag som var gravid på IKEA. Flera som tror att de gör underverk =)
Köpte lite små saker men de blev någon krona ialla fall. Så nu håller jag på att plockar överallt. Grabbarna grus städar sina rum, eller Rasmus tar nytta av att lillebror är städoman. Så lillebror gör grov jobbet medans han gör de lataste =(
Har precis bäddat rent i Emil´s säng och städa klart de sista där inne. Ska fundera lite mera vad jag ska ha för gardiner inne i vardagsrummet. Fan de blir bara kaos i hjärnan de här med gardiner. Vet inte alls vad jag vill ha eller hur de ska se ut. Nu har jag ju fått de fint i sovrummet då får jag kaos i nästa rum istället =(
Som sagt jag borde engagera mig i något annat istället för att riva i allt. Sitter & funderar på om jag ska riva "skrubben" och rensa där mitt i allt. Jösses hur kan man ens komma på sånna saker?! HJÄLP!!!
Nej fortsätter här så får vi se hur de blir med allt. Önskar jag också fattade mej på de här med bloggen och kunde lägga in bilder osv. Ska försöka övertala min data ingeniör Lina att fixa de åt mig =))
Hörs & störs senare kanske ... =))


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Va blev de på Ikea då?

Berätta i detalj nu, va ju så länge sen jag va där så jag har lite abstinens :P



2010-01-29 @ 18:28:43
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?