Jag hatar!!


    Publicerat: 2010-05-03| 22:23:35

Jag hatar mig själv mera än pesten sig själv. Är så leds på att alla mina val biter mig i arslet direkt. Kan ingen annan ta över mitt liv och få ordning på det? Jag vet inte alls hur jag ska tänka/göra/bete mig. Läkarna säger att de beror på förlossningspsykosen. Men de känns som att de bara är mig de är fel på.
Jag har inte rätt utseende, jag är fet, jag är elak, bitchig och allmänt jävla vidrig!! De är så jag ser på mig själv. En gång i tiden kunde jag leva med de. Men de kan jag inte nu. Jag vill också vara fin, känna mig fin och uppskattad. DU säger nästan varje dag att jag är fin men jag litar inte på dej för jag vet hur jag själv ser ut. OM jag bara fick chansen att älska dig igen, som de var förr. VI emot världen, inget kunde skilja oss åt. Nu är de bara JAG JAG JAG... Jag vet de förlåt. Men jag gör de här för att jag försöker må bra, försöker vara alla till lags. Men inget jag gör duger. Kommer jag någonsin att få älska igen?! Älska mig själv...Jag kan inte säga vad jag tycker och känner, jag kan inte skriva vad jag tycker och känner, jag är så rädd att förstöra något mera. Jag sitter hellre tyst och mår dåligt själv, ibland rinner bägaren över tyvärr för mycket ibland. Nu måste jag göra något annat....


" Tårarna rinner och aldrig försvinner.... i´m your biggest fan and i follow you until you love me... Så länge vi har varandra löser sig allt "


Kommentarer
Postat av: sanna

du vet vart jag finns när du behöver prata mera !!! KRAM !!!

2010-05-03 @ 23:15:57
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?