SUCK!!!!


    Publicerat: 2011-08-27| 15:13:26

Gud vad leds jag blir på mig själv alltså. Jag finner ingen frid alls i kroppen. Nu har jag börjat städa och fixa här hemma som vanligt. Allt har blivit ett enda stort kaos. Jag förstår inte alls vad jag håller på med och önskar någon kunde få mig att fatta vad som händer. Städa barnens rum och dammsuga samt torka övervåningen. Sen funderar jag ju som sagt på att byta rum med barnen. Hur fan nu de ska gå?! Men jag har en önskan att de skulle fungera. Så de ska jag pyssla lite med. Dock tror jag inte de går att mäta rätt på något vis. De blir bara katt skit med allt. Helst av allt skulle 1 barn sova inne i mitt rum då hade alla haft någonstans att sova =) Men de funkar inte de heller =( Ska jag ställa min säng i vardagsrummet så barnen får eget rum? Eller hur ska man göra? Emil och Rasmus sover inte tillsammans längre. Och då funderar jag om Kanske Rasmus & Ronja skulle kunna dela rum?... Rummen här är alldeleds för småa enligt mig. Fast man kanske inte ska ha en tv i sovrummet heller? För om jag ska ha de så går den inte att sätta på väggen osv osv.... De blir bara fel liksom. Usch vad min hjärna går på högvarv nu. Trött och hängig känner jag mig också =(
Nej jag måste verkligen fortsätta med de jag ställt till med =(

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?