Morrn Morrn


    Publicerat: 2011-02-17| 08:56:28

Goooooooooooooooooood Morgon!!

Uppe med tuppen känns de som. Skönt men samtidigt hade jag gärna velat ligga kvar i sängen och dragit mig en stund. Lika bra att kliva upp när flisan är i farten. Tvätten går och 2 samtal av 4 avklarade. Resten lär jag ta när telefontiden börjar. Känner mig inte alls motiverad till livet idag.

Fick ialla fall reda på att den 25:e får jag skriva kontrakt på den nya lägenheten som är MIN!!
Vad skönt de var att äntligen få ett svar på detta och jag hoppas flytten kommer gå enkelt och smidigt. Tänkte flytta alla barnens saker först samt köksbord osv. De blir lite enklare då. Funderar om jag ska börja packa ner allt krims krams man har också. De känns lite långt borta och sen att bo i kaos ett bra tag nja är inte så sugen på de faktiskt men skulle vara bra om man började någonstans.
Kanske börjar packa på Söndag och fixar lite mera kartonger till allt =)

Funderar om man ska ta sig en dusch och göra sig klar, ska ju snart hämta Rasmus på dagis. Kanske en sväng till affären också. Eller bara ta bussen för att göra NÅGOT!!... haha.. De får de nog bli =)

Men nu dusch och plocka fram kläder till Emil & Ronja

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?