För många,.


    Publicerat: 2011-06-18| 13:14:19

Jag har alldeleds för många bollar i luften just nu för att ens inse själv vad som håller på att hända. Mitt liv går upp och ner hela tiden. Och de får jag ta som de är. Kan inte göra annat. Så fort jag hoppas så kastas jag ner direkt i diket. Bara gilla läget och inse att de inte går att fortsätta så här..... Hur mycket jag än vill så orkar jag faktiskt inte hur mycket som helst.
Jag tänker trotsa fk när de är möte där också. För jag ska verkligen börja jobba nu. Ska redan nästa vecka ner till AF och kolla mina möjligheter till jobb osv. Har ju en del fördelar då jag varit sjukskriven ett tag. Hoppas nu bara att de finns någon vänlig själ som vill ta in mig att arbetspröva några timmar / dag. Önskar jag bara kunde ge 100% och jobba arslet av mig igen precis som jag gjorde förr! Vilket lär aldrig hända som de ser ut just nu. Sen är jag ju smått sugen på skolan igen. Vad för inriktning är ju inte helt klar. Då den jag egentligen vill gå kräver en del. Vi får se hur de blir med den saken.
Håller på att tvättar och städar lite smått här hemma som vanligt. Jag blir aldrig nöjd med något av de jag gör. Men idag drog jag över ungarnas rum och bädda rent där samt gjorde rent madrasser. Tack snälla Bella för att du hjälpte mig med de =)
Nej nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan hämta lill skruttan som är hos mormor & morfar med kusin vitamin <3

Tjingen!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?