Ännu en dag...


    Publicerat: 2011-03-02| 17:49:00

God kväller...

Ännu en dag har gått för oss. Fått upp lite saker hemma och röjt undan mest hela dagen. Hur mycket ska man orka egentligen? Jag har tappat gnistan efter vägen någonstans men vart de vet jag inte. Hoppas den kommer tillbaka och att jag kan börja skapa mig ett hem =)

Ronja är kinkig och grinig mest hela dagarna, sover inte alls som hon ska eller är pigg. Känns bara skit att inte veta vad som är fel =/ Ska ringa och boka läkarbesök ifall de är någon infektion på stackaren. Emil hostar som bara den han också. Enda som är frisk är Rasmus =)

Imorgon blir de tandis samt HC för mig, ser inte fram emot de besöket men de lär göras tråkigt nog. Får se om dom måste göra mera i käften eller om dom nöjer sig med att jag ser ut som ett miffo. Trött på allt djävulskap är rent ut sagt vad jag är!!
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Emil som ser en film =) Imorgon kanske vi åker till stan och köper en film till barnen så dom har nu när dom e sjuk =)

Tjing Tjing

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?