Dagen som var...


    Publicerat: 2013-01-24| 19:33:43

Haft fullt upp hela dagen. Var till Ria för en fika i vanlig ordning =)
Sedan till syrran med regnkläder. Vidare till morfar i tierp för att hjälpa han med datorn. Fikade där med blåbärs tårta som han hade gjort själv. Sedan fick jag pengar av han till stövlarna för de skulle jag unna mig tyckte han. Jag blev jätte glad för de. Vidare till Valbo för att köpa stövlarna & en svart hylla till sovrummet. Sen var de bara dags att hämta barnen. Landa hemma, korv med bröd bestämde barnen. Sagt & gjort så ligger dom nu i sina sängar...
Imorgon är de soc möte & jag har världens ångest! De gäller mina barn, mitt allt. K vet om mötet men tror inte att han kommer vara med, då han valt bort allt gällande oss. Nu lite tv & fortsätta fundera över livet...

~ Bitter nääää ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?