Full fart


    Publicerat: 2013-01-26| 23:37:29

Varit ute med barnen hela dagen! Så underbart har vi haft de. Åkte redan innan 9 på morgonen & kom hem 19. Barnen var så slut att dom somna direkt. Mamman börja röjja som vanligt. Försökte få ihop deras våningssäng men de fattades skruvar så jag ska ringa IKEA imorrn & hoppas att dessa finns hemma. Nu ska grabbarna få ordning på deras rum. Lite små leds på allt kaos hela tiden. Tänker inte göra så mycket mera idag faktiskt. Har bänka mig i sängen framför tv:n, Emil sover med mig inatt då han har sådan växt värk. Enklare om han vaknar så kan man massera direkt. Imorgon är det söndag & ännu en helg han varit ledig men inte träffat barnen. Vad ska man säga? Jag är inte förvånad egentligen! Hoppas bara att allt detta är över snart. Så jag slipper allt stress & soc anmälningar osv....

~ Saknad ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?