Snipp snapp slut !


    Publicerat: 2013-01-24| 08:59:23

Har nu låst bloggen för att få vara ifred. Tänker bara ge lösen till de personer jag litar på i min omgivning. Känns inte så där vidare roligt om ni ger ut de sedan. Jag vill ha bloggen ifred från K & hans anhängare som gett sig fan på att göra livet surt för mig.
Från början var min blogg en del att kommunicera med K när jag mådde dåligt & inte fixade en konversation med han därav jag vet att han försöker använda den emot mig. Så nu vet ni om det också!

Igår var jag till mormor & fika en stund. Åkte förbi valbo för en lunch med mamma vilket slutade i shopping. Köpte leggings, tröja, örhängen, ja lite smått & gott. 5 kassar blev de & de var menat som en lunch =/ Sen hem & hämta barn. Tvätta undan & rev halva lägenheten =)
Somna som en stock igår. Funderar vad man ska hitta på idag? Fryser som en tok!!!

~ Love me or hate me ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?