Finns mänskligheten


    Publicerat: 2016-05-03| 22:09:50

Den frågan har jag ställt mig flertal gånger idag... 
Flera som hört av sig på annonser jag har. Men vissa har inte ens kommit trots att de avtalat tid & sagt att de ska komma. Jag skiter rent ut sagt i om de köper sakerna eller om de bara kollar. Jag anser att man inte bokar in en tid för att komma och sedan inte ens hör av sig utan bara ignorerar allt. Just nu är de ett enda stort kaos hemma. Har en säng i köket, köksstolen överallt då jag fått bära upp dom ytterligare en gång 😡
Barnen ligger i sina sängar utan protester när jag sa till vid 20 att de fick stänga av allt de höll på med. Så nu ska jag försöka ta mig in i duschen för att sedan krypa ner i min nya säng som jag köpte idag. Den känns lite hård men de blir nog bra när de är klart. En kvinna skulle komma imorgon för att kolla på den andra sängen så jag hoppas jag blir av med den så jag slipper ha en säng i köket 😂😂😂😂
Imorgon är de utvecklingssamtal för Rasmus med rektorn och jag tror inte alls de går bra för Rasmus. Han vägrar vara i skolan, gör inte de uppgifter han blir tillsagd att göra. Utan bara glider runt i samvaron. Jag har vid flertal tillfällen påpekat att Rasmus skall ha en ny assistent som kan sätta han på plats och inte bli överkörd. Men inget händer. Får se vad skolan säger imorgon. Har en psykolog tid samtidigt så jag lär ringa för att avboka den tiden. För skolan och pojken är viktigare.. 
Springa in i duschen var de.. Tack & God Natt 😘

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?