Sur & grinig


    Publicerat: 2016-05-04| 14:59:31

Helt jävla otroligt att det fortsätter. Jag fattar inte minsta lilla sak jag ber han att göra så ska de suckas och jävlas! 
Men att han rymmer så fort han kan härifrån för att slippa vara med barnen de är ju helt jävla okej. Som häromdagen skulle han lämna saker på sitt andra jobb. Var borta i 3 timmar och har ändå inte fått det gjort. Idag åkte han in 2 timmar innan utsatt arbetstid för att prova ut arbetskläder, skulle jag göra detsamma blir de ett jävla liv i luckan. För jag ska redovisa varje jävla sekund jag är hemifrån. Allt detta gör att jag kräks snart!
Sen alla annonser jag har ute som folk lovar att komma och så vidare för att sedan inte höra av sig överhuvudtaget. Jag fattat inte logistiken i det eller hur man får bete sig. 
Funderar på att packa in barnen i bilen för att åka till rusta för att byta de två tapetrullarna som blivit helt galet, Ja som vanligt har jag barnen med mig överallt. Hur ofta har han barnen med sig?! Det kan jag berätta ALDRIG!!! 
Nej nu är jag bara sur och bitter över detta så lika bra jag slutar skriva och får spy galla över något annat. 



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?