Begravning


    Publicerat: 2009-08-19| 09:07:36

God morgon!!

Nu är Kenth på väg till Begravningen som äger rum i Stockholm. Jag följde inte med då de var meningen att jag skulle jobba & vi fick ingen barnvakt så här sent. Vill absolut inte ha med mina små troll på begravning ännu. Tycker dom är lite för små för att lära sig den känslan. Hjälpte Kenth att packa bilen och lämnade barnen på dagis. Nu väntar ja på att min psykolog ska ringa för att ta hand om FK åt mig, sen får jag vänta på samtalet av damen med lägenheten då vi möjligtvis ska få nyckeln redan idag. De är väl vad som händer här. Kenth ska kolla efter banan kartonger när han kommer hem igen. Vill inte börja packa ner för mycket heller om vi nu inte får nyckeln tidigare så sitter man där utan porslin. Sitter & funderar hur allt ska lösa sig?! Jag vet inte vad de är fortfarande men hoppas de ska släppa snart. Nej nu ska jag faktiskt ta disken och kolla vad de blir till middag för trollen har varit lite konstig i magen.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Trist o inte kunna följa med som stöd för din man..

2009-08-19 @ 09:58:29
Postat av: mica♥

hoppas ni får nyckeln snart och hoppas de blir en bra dag =) kramis gumms

2009-08-19 @ 10:26:32
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?