Dagis lösning


    Publicerat: 2009-08-03| 16:36:03

Efter noga funderande så kanske jag gjorde rätt eller fel?!

Jag tgo kommunens hemsida för att klicka mig vidare för att få de svar jag ville ha svart på vitt. De slutade med ett samtal till förskolornas chef. Alltså till den som är chef över "rektorerna" på diverse förskolor här i Sandviken. Berättade hur läget var osv, fick mina svar samt talade dom med damen om hur de var och VAD jag hade rätt till. Damen utbrister tydligen då och säger att de jag sagt inte stämmer, men sån tur var var jag smart och en person till i luren som hörde samtalet osv. Så skyllde dom på att jag skulle ju ändå byta dagis osv, vad har de med saken att göra?! Får dom bara för de behandla folk som dom vill då? Eller har jag missförståt något?! Fick ialla fall den hjälpen jag behöver och vart faktiskt nöjd.
Trots har jag ångest över att behöva lämna mitt barn på dagis imorgon, de ska fan inte behöva vara så där. Jag ska inte ropa Hej förrän de är klart. Han ska ialla fall få gå & känns de inte bra ja då får jag ta de då. Anledningen till att jag ville byta dagis var just detta. Och jag ville inte ha tjaffs då Emil måste ha dagis för jag måste få leva & arbeta. Men nu är de tjaffs så hon på kunskapskontoret ska kolla ifall jag kan få ha min dagis plats kvar eller hur de blir och detta får jag svar om på Onsdag hoppas jag. För jag måste börja skola in Emil snarast liksom. Fattar inte hur fan allt ska lösa sig men de får de fan göra. Kollade upp lite om praktikplats också, men de var väl inte läge för de då den ansvarige hade semester ännu. Allt ska fixa sig och de känns som man kissar i motvind med de mesta. Nu har jag väntat 3 veckor på ett svar ang dagis platsen och de är inte ens löst ÄN!!
Nej nu ger jag upp & tar en tripp till affären för att hämta ut Rasmus paket..


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?