=/


    Publicerat: 2009-08-09| 21:40:09

Imorgon börjar Emil på dagis...

De känns inte alls någe bra, har försökt att inte tänka på de hela dagen. Men nu på kvällen kom de för mig igen. Min lilla bebis ska börja på dagis, de är ingen skön känsla för mig de här med dagis. De kommer säkert gå jätte bra men jag är inte mera än mamma. Vill ju ha mina små bebisar hemma hela tiden om jag själv fick bestämma. Klockan 10 ska vi till dagis och vara där en timme tror ja eller hur de är. Sen tisdag har Kenth inskolningen för jag har möte & ska lämna prover. Hoppas verkligen de kommer att gå bra då =/
Efter att vi varit till dagis imorgon ska vi hem och bara mysa jag & grabbarna grus. Vi hoppas på fint väder så vi kan bada ute i poolen lite. På kvällen har jag tvättstugan som vanligt, men de måste man göra också. Och på Tisdag fyller Kenth år... Då blir de kalas här hemma. Jag kommer vara helt slut efter en dag med möte, prover och sen kalas. Spyr lite till och från nu så kroppen blir helt slut. Har sovit idag på dagen och de var de skönaste jag gjort. Men är lika trött nu för de. Ska fundera lite till på om jag ska riva ut alla saker ur badrummet och städa där? Ja de gör jag sen blir de sängen...
Natti Natt

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?