God morgon


    Publicerat: 2009-08-20| 08:08:21

God morgon!!

Igår när Kenth begav sig hemmåt så fick jag en hund, farfar´s hund Trixie som har gått ner sig sedan bortgången. Så jag ska beställa en tid för avlivning av denna stackars jycke. Hon har börjat göra sina behov inne och äter inget och är gammal samt har problem med ryggen. Så nu ska hon faktiskt få de bra vilket hon inte haft på länge enligt min mening. Har försökt få tag i en vetrinär nu på morgonen men utan resultat får prova ringa efter att jag lämnat barnen på dagis. Sen blir de att försöka fixa en massa saker under dagen. Vet inte hur tiden ska räcka till men på någe vis så måste den göra de. Måste försöka hinna ner på stan för att köpa regnkläder till Emil. Utifall de blir regn igen så han slipper bli dy blöt. Plocka mera ska jag också göra... OM man bara hade en bil som kunde hämta banan kartonger så ja kunde packa ner alla skit saker man har överallt. De blir nog så att jag spenderar hela kvällen nere i lägenheten för att städa ordning den samt planera hur barnens rum ska vara..
Nej nu ska vi gå till dagis så vi får någe gjort...
Bye Bye

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?