Hade inte tid


    Publicerat: 2009-08-09| 13:02:15

Jag hade varken tid lust eller ork igår att blogga....

Bestämde mig för att jag & Emil skulle följa med till Stockholm där dom skulle flytta och fixa en massa saker. Så de gjorde vi och de tog tid. Men Emil var så snäll hela tiden så de var inga problem. Dock tog de lite längre tid än vad alla trodde. Vi åkte från Stockholm strax efter 20.00 så var vi i gävle 22 för att hämta Rasmus. Hem la barnen och sedan var de duschen. La mig nästan på en gång efter man blivit lite fräschare..
Ja de var våran dag i korthet...


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag:

Åkte in till Gävle med Kenth & Hoffe då Hoffe skulle göra en tatuering. Vi stannade hos mamma medans dom gjorde sitt. Satt och pratade barnen fick fika. Sen skulle vi åka & bada men Rasmus var så sur och grinig så de struntade jag faktiskt i. De värsta som finns är när han är på dåligt humör och man ska göra saker. Ska nog fylla barnens pool senare. Håller på att plocka lite nu eftersom jag inte gjorde de igår. Men fan vad skit man samlar på sig alltså. Jag tycker de aldrig tar slut på saker som finns överallt. Nej nu ska jag fortsätta packa ner lite onödiga saker, sen blir de vila och busa med barnen...
Skriver senare när de finns tid för de

Kommentarer
Postat av: mica

haha ja man va nog hamster i sitt tidigare liv som man samlar å spar på allt nästan ha en skön dag kramis

2009-08-09 @ 13:29:13
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?