Hahahah


    Publicerat: 2009-08-20| 22:19:04

I feel like superwoman!!!

Ja de kan jag lova att jag gör. Fy fan vad jag har städat nu alltså. Ska be Kenth lägga in korten åt mig, för ja glömde kameran så ja har mobil bilder. Tog ut allt skräp (bild finns) sen städa jag barnens rum, skrubbade ALLA lister samt torkade golvet 3 gånger, sen dammsög ja av Hallen uppe, samt gjorde rent badrummet, klädgarderoben är urstädad och ren efter 5 ggrs torkning. Så jag kan ju säga att jag har legat i. Åkte dit runt 18.00 tiden och kom hem nu vid 22. Och då satt jag hemma hos goa Lena och snackade skit en halvtimme också medans ja väntade på skjuts hem. Tack F & S för att ni står ut med mitt skjutsande.
Imorgon bitti blir de tillbaka till lägenheten för mera städning, ska putsa alla fönster och fixa klart uppe, sen göra köket klart också förhoppningsvis. De är inte mycket kvar nu kan jag säga. Men de tar sin lilla tid de gör de faktiskt. Har bestämt mig för att jag ska ha nya tapeter OCH om barnen ritar på dom då e de väl bara att betala då. Så de ska jag försöka hinna och välja samt golvet & nya köksluckor. Har alldeleds för mycket på schemat för att de ska finnas tid för allt. Men de måste ske nu inte om 100år. Nu ska jag ta mig ett varmt bad, göra ordning kläder till kidzen tills imorrn. Sen packa de som ska med rengöringssaker och sen blir de KUDDENNNNNN!!!!
God Natt Babes or Bitches

Kommentarer
Postat av: mica♥

ja de verkar som du fått å göra men tänk så skönt sen när allt är klart =) ha en bra dag gumms kramis

2009-08-21 @ 07:41:28
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

De finns ju såna tapeter som barnen färglägger själva :)

Fast då kanske dom lär sig å rita på väggarna haha

Annars såg jag nånstans att de va nån som hade köpt en ritpappers rulle på Ikea å satt längs listen så barnen fick rita där, fast då kanske de är samma sak, att dom lär sig :)

2009-08-21 @ 10:39:56
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?