Hemma igen...


    Publicerat: 2009-08-15| 20:00:47

Nu har vi haft våran tid tillsammans...

Först så åkte vi för att äta själva. Och sedan begav vi oss på bilbingo. Kom nyss hem och jag är alldeleds slut känns de som. Rasmus sitter och ser tv, han får vara vaken lite längre när de är helg faktiskt. Hade ju hoppats på att jag skulle ha orken att göra bullar idag men får se än är kvällen inte över. La Emil för en liten stund sedan han var jätte trött av att busa med moster. Mina barn verkligen älskar sin moster.
Nej ska plocka lite i köket ialla fall sen försöka få Rasmus att lägga sig i tid.
Har snacka med en tjej lite som ni nyfikna har läst kommentarerna mina. Kommer skriva förlossningsberättelse här på mina båda förlossningar, ska bara leta fram pappren där de står typ allt och sedan beskriva hur jag upplevde de. Kanske de inte känns lika nervöst. Jag är nämnligen skit nervös över att föda barn igen och är lite inne på att nu får dom fanken snitta mig sen är de bra. Men eftersom jag ska stressa och klara allt själv så går de ju inte att jag inte kan lyfta osv pga av stygnen. Har en hel del funderingar ang allt. Men jag skriver den senare när Rasmus sover och jag har lite tid för mig själv...

So long

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?