imorgon


    Publicerat: 2009-08-07| 21:16:05

När jag verkligen haft en jobbigt dag som idag kommer de alltid solsken med mina kommentarer jag får. Jag skapade bloggen för att ventilera mina tankar & vad som sker i mitt liv. Lite som en dagbok för mig själv & min familj & självklart för de nyfikna och de som orkar läsa om min vardag som mamma.
Åkte in till Mamma med Kenth när han slutade jobba. De kändes genast lite bättre hon förstog att de var inge bra med mig så vi satt ute och pratade medans barnen lekte med "offa". Rasmus lekte i sandlådan med en liten kille. Sen åkte vi förbi lägenheten på vägen hem så att jag fick se den en gång till samt diskutera de här med nycklar osv. Så nu e de gjort och de känns lite bättre än tidigare. Imorgon har jag en hel del att göra kan ja lova. Ska tok rensa bland saker och packa ner saker vi inte använder osv. De är lika bra att ta de nu så man har de gjort. Rasmus sover hos mormor inatt så då passar jag på att städa mellan Emils middags vila. De kommer gå galant. Kenth ska ju ner till Stockholm och fixa med sin pappa. Han skulle hämta Rasmus när han var på väg hem. Har glömt att äta själv idag också, barnen har fått mat men jag varken orkar/vill eller kan äta för tillfället. Så de hoppar jag nog över då klockan e sent samt vill jag inte spy ner hela badrummet IGEN!
Nej nu ska jag faktiskt passa på att plocka lite för Emil är i sin säng och ska sova för natten...
Kanske skriver en rad senare om jag orkar vill säga..
Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: mica

Ja allt som blir packat nu är ju gjort skönt den dagen de drar ihop sig ha en härlig dag nu gumms kramis

2009-08-08 @ 12:06:59
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?