Internet!!


    Publicerat: 2009-08-26| 23:17:05

Nu är man tillbaka med internet då!!

Har precis fixat internet och ska försöka uppdatera lite trots att jag verkligen inte har tid med de. Har flyttat nu eller ja alla saker har lite blommor och små kraffs kvar men de ska vi ta till helgen. Har kommit i ordning ganska bra faktiskt. MEN allt ska bytas ut i denna lägenhet som golvmattor, köksluckor, bänkskivor,tapeter osv. Lite tråkigt enligt min mening och de känns bara skit just nu. Har packat upp alla kartonger och ska försöka fixa in alla kort som jag lovat. Samt knäppa på hur de ser ut här nu när jag är i lite ordning. Barnen mår bra och går på dagis, jag gör mitt om dagarna och bråkar med AF som vanligt. Spyr som en gris till och från men annars funkar de för oss här. Imorgon får jag hem telefonen igen så att ni vet de också!!
Nej nu ska jag faktiskt lägga mig, ska upp med bussen till dagis. Sen göra en massa nytta...Skriver så fort jag har tiden och orken för att vara positiv..

Natti Natt

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Skönt att komma iordning hemma ;)

2009-08-27 @ 08:51:40
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?