Jaha ja!!


    Publicerat: 2009-08-04| 21:27:23

Så nu e köket glänsande också =)))

Tog tag i de och gjorde ordning de så jag slipper må dåligt pga av de. Sen la jag mig med Rasmus så han skulle somna. Sen blev de "My new BFF" med Paris.. Trodde ju att man skulle få veta vem som vann idag men icke sa nicke. Får vänta till nästa vecka...
Allt snurrar runt i huvudet på mig just nu de finns nog inte en enda sak som jag inte tänker på. Fokuserar just nu på hur jag ska hinna så MYCKET som möjligt på så LITEN tid som möjligt. Men jag tror att jag fixar de ialla fall. Just nu skulle man faktiskt vilja ha körkortet. Men de får bli en senare planering. Ska faktiskt ta tag i de nu den sista Augusti.. =))
Försöka planera in Falun så de klickar med allt annat. Men de är de minsta jag ska tänka på just nu. Planeringen i huvudet måste bli klar först. Allt kommer bli så bra & Rasmus kan vara ute och leka med de andra barnen..
Imorgon hoppas jag på att få svar ang dagis också *klump i magen *. Lär ialla fall ringa damen imorgon för att ta reda på om jag lär in med nya blanketter för att söka de dagis som ligger närmast min bostad. Hoppas jag slipper de ialla fall. Vet att de kommer ta tid med att fixa lite. Jag är van att åka buss till dagis så mig gör de faktiskt inget. Ska försöka få ordning på alla praktiska saker imorgon. Lär försöka hinna med allt känns de som UFF!!
Nej nu ska jag faktiskt fundera om jag ska ta mig ett varmt bad eller spela lite?!

Natti Natt ... ps lägger in kort på barnen imorgon tror ja om ja hittar kabeln

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?