Klart!!


    Publicerat: 2009-08-31| 13:25:20

Nu har jag äntligen städat klart i den gamla lägenheten och nycklarna är inlämnade. Så himla skönt att ha de gjort. Mamma kom till sandviken för att besikta sin bil, och stannade kvar för att hjälpa mig städa ur de som var kvar. De tog bara 2 timmar så vi slet som djur.

Vaknade imorse av att mobilen ringde, de var mattläggaren. Så nu har Emil nytt golv i sitt rum och vad fint de blev alltså. Nu vill jag bara ha nya tapeter där sen är de kanon där. Fick slita ut alla saker ur Emil´s rum helt nyvaken men de gick för barnen var sååå snälla. Dom är på dagis nu medans ja fixar lite hemma. Har precis starta diskmaskinen och tvättmaskinen. Ska ta reda på de när de är klart. Finns en hel del att göra men nu kan man bara fokuser på i den nya lägenheten. Imorgon får jag min nya diskmaskin...Weeehooo... Man kanske ska se till att plocka lite innan dom kommer imorgon så man slipper skämmas över hur de ser ut för tillfället. Nej nu ska jag göra mamma sällskap i soffan.. Är jätte trött och seg..

Puss & Kram


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?