Överlycklig


    Publicerat: 2009-08-12| 15:04:50

Hämtade en överlycklig liten man på dagis.. Han vart helt till sig när jag kom och la sig emot mig så fort jag fick han i min famn. De är banne mig lycka de!
Han hade ätit jätte bra samt varit ute och lekt även sett store bror ute på gården. Jag trodde inte att de skulle gå så bra som de gjort med Emil då han är väldigt mammig. Imorgon ska han äta och sova på dagis 8:30-15:00 ska han vara där får se hur länge jag får vara med han. Känns väldigt olustigt men de är som de är. Och jisses vad jag hann göra saker när barnen inte var hemma. Fast ändå ville jag inte starta världens projekt ifall jag skulle gå dit och han var ledsen. Fick några samtal avklarade också. Imorgon besiktar dom lägenheten också, får se hur de går. Ska gå direkt till Sandvikenhus när jag har hämtat trollen på dagis. Appropå ingenting så är de bara lugnt i magen, dock inge snus eller fet mat gillar bebisen då får jag spy =/ Är i v13 nu enligt sista UL. Ska på de "riktiga" UL i mitten av september då jag är fet så väljer jag att ta de senare så jag kan få reda på könet! Kommer iof få göra många extra UL pga graviditets diabetesen, tror jag kommer få börja med insulin igen. =///
Men nu ska jag försöka städa om lite här hemma leds på allt för tillfället och är i världens depp period vet inte alls vad de beror på men allt är annorlunda nu. Funderar på att sätta lösen på bloggen för ja e så förbannat leds på alla som ska snoka och skapa intriger hela tiden..
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: mica ♥

Kul att de hade gått bra på dagis de gör att du kan känna dig tryggare åxå =) dom som skapar intriger måste ha väldigt tråkigt som ger sig på andra tycker de ä såå lessamt har dom inge vettigt å komma me kan dom lika gärna knipa ha en trevlig kväll gumms kramis

2009-08-12 @ 15:30:44
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: Emelieie

Hej! Tack för att du delar med dej av dina erfarenheter.

Ska prova att bara blöta läpparna. Men de blir nog svårt. Jag som är så törstig av mej. Dricker mycket för att slippa sendragen med. =)

Hoppas du slipper intrigerna härdan efter. Måste vara skitjobbigt.

Kram kram

2009-08-12 @ 19:43:16
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?