Plockar & Plockar


    Publicerat: 2009-08-29| 09:42:34

Jag tycker att jag inte gör någe annat än plockar hela tiden, men de märks fan inte i lägenheten. Imorgon eller ikväll ska jag börja städa ur den gamla lägenheten också hade jag tänkt. För på måndag ska jag ringa ang städ besiktningen så jag inte får betala en massa för att städa ur lägenheten. Ska försöka fixa lite hemma samtidigt. Men först måste jag gå iväg för att köpa mig lite skurmedel & fönsterputs. De har på någe konstigt vis tagit slut för mig här hemma =/
Idag är de cruising (stava ab) inne i Gävle också, men jag ska inte dit. Mår inge vidare idag heller men har verkligen inte tid att vara sjuk. På tisdag börjar jag ju faktiskt jobba på allvar. By the way så testar ja den nya tvätt maskinen nu. Och tv:n testades redan igår, snacka om skillnad på 32 & 42 tum. Så jag är faktiskt jätte nöjd med allt jag fixat nu. Visst man får snåla som bara den nu men de är de fan värt. Kenth & Falle skulle ta ute förrådet idag så de är gjort sen är de ju bara städningen kvar. Om man ändå hade någon som ville följa med dit så man slapp vara ensam. Hatar verkligen att vara i en tom lägenhet själv. Nej ska man ta och kolla tvätten och kanske kasta på sig lite kläder sen gör de som ska göras?!
Skriver kanske senare om jag orkar/vill/kan..

Puss & Hej


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?