Så ja


    Publicerat: 2009-08-20| 10:55:46

Fick äntligen tag i en vetrinär som hade tid idag redan kl: 13...

Känns jätte jobbigt att behöva göra detta men de är för hundens bästa. Rasmus blev lite ledsen när jag berättade att hunden skulle till doktorn för hon var dålig. Men sa att han faktiskt ska få en annan hund men inte nu direkt. Han vart lite ledsen men de var okej, han pussade henne hej då när vi var på dagis. Sen ska jag hämta nyckeln till lägenheten idag 13:30 så de är snabba ryck. Hoppas jag hinner göra lite där ikväll. Har packat lite mera kartonger nu medans ja varit hemma. Men de är mycket kvar... Ser man i de stora hela så är de faktiskt inte så jävla mycket. Kollade in i barnens rum vilket jag redan packat ner leksaker osv.. Så är de bara Rasmus säng, Emils spjälis, tv-bänken, tv, en mindre bokhylla, blommor & kläder. DE är inte mycket mera. Mitt sovrumm är de de 2 nattduksbord, sängramen, sängen, kläder. Köket är de köksbordet, 4 stolar, Emil´s stol, samt porslin. V-rummet är de soffa, 2 bokhyllor, en tv-bänk, v-rumsbord, data bordet. Hallen är de en skänk, hatthylla & klädhylla, samt en stor spegel. Sen e de bara små skit liksom. Vi har ju rensat ut en hel del för jag ska köpa nya saker.. =))
Ska försöka övertala någon så vi kan köra lite saker redan idag om jag nu hinner städa av lite där vill säga. Nej nu ska jag göra lite nytta innan de är dags att bege sig...


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Hoppas de går bra med vovven. Tråkigt när sånt där händer...

Hoppas de blir en bra ändå med nya lägenheten å allt :)

2009-08-20 @ 11:51:13
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Elisabet

Hoppas allt går bra med hunden.. en anledning till ja inte klarar av o ha husdjur.. för blödig.. minns hur de var när katterna fick somna in.. men hade inget val - hanna var allergisk....



Lycka till med flytten o lyft inge tungt!!

2009-08-20 @ 13:06:46
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?