Skärpning


    Publicerat: 2009-08-10| 08:20:35

God morgon!!

Har typ legat och dragit mig sedan 7, trodde barnen skulle vakna men icke. Dom sover ännu!!! Ska bara blogga lite sen väcka dom så dom hinner få frukost innan dagis. Vi ska ju vara där kl: 10, inte så brottom än. Städade badrummet igår kväll ialla fall och de behövdes. Fick behålla all mat, men nu på morgonen mår jag faktiskt lite illa. Uscha säger jag bara. Vill egentligen inte att den här dagen ska komma med dagis. Men nu är de faktiskt så att jag inte kan tänka på mig själv hela tiden..
Idag har man tvättstugan också, suck & stön hela dagen..
Nej nu ska jag faktiskt väcka grabbarna då Rasmus är lite trög startad på morgonen.. (inte efter mig =)) )

Kommentarer
Postat av: mica

skönt att få ha dom på dagis å dom får leka me kompisar å du får tid för dig själv ha en härlig dag kramis

2009-08-10 @ 10:36:18
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?