Slapp slö & likgilltig


    Publicerat: 2009-08-18| 11:01:33

Uscha vad jag verkligen känner mig helt slapp & värdelös idag...

Lämnade barnen på dagis och tro på fan att då slutade de regna. Bra för mig iof men synd för barnen tyckte jag. Vill egentligen inte släpa iväg dom i spö regnet men lär faktiskt göra de. Har plockat lite här hemma och väntar fortfarande på de där samtalet som är avgörande. Verkar inte bli så som jag vill de som vanligt. Funderar på om jag ska packa mera kartonger eller vad jag ska göra. Känner att jag inte har någon ork med något och inte vill jag bara slöa heller. De måste till drastiska metoder nu fan de här går inte.
Har ialla fall ring för att kolla vad de skulle kosta med en städ firma, höll på att slå på arslet faktiskt. 5500:- för en flyttstäd liksom. De var lite för mycket för mig ialla fall nu när ja tjänar typ 0 & inget. Så jag tog mig i kragen och bokade tid med damen som ska städ besikta min lägenhet för jag har verkligen inte råd att betala om de skulle vara någe fel på städningen. Har ju gjort lite saker idag ialla fall men vill göra så mycket mera om man bara fick ett samtal och resten fixat vad glad jag skulle vara. De är bara att vänta som vanligt med allt runt omkring. Ska till min psykolog 15:30 & de ser jag fram emot att få lite prat där samt få ordning på pappren som FK ska ha. Att dom aldrig ger sig försäkringskassan bråkar med papper fram & tillbaka hela tiden. Undrar vad de kostar dom egentligen att skicka alla papper fram och tillbaka?! De får förbli en gåta. Nej nu ska jag bädda rent i Emil´s säng och plocka leksaker ialla fall. Jippi kom på något jag kan & ska göra..
Puss & Hej

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?