Snabb uppdatering


    Publicerat: 2009-08-24| 22:11:17

Har låna datorn av Lena en snabbis.. Så de blir en enkel uppdatering!!

De går rent ut sagt åt helvete med allt. Livet är allmänt piss och de känns inge vidare. Kommer skriva mera så fort jag får reda på vad mera som händer och sker. Ska få beslut imorgon ang de mesta. Dock tråkig anser jag. På Onsdag börjar jag jobba mitt upp i allt också. Vette tusan hur fan jag ska lösa allt.
När jag får internet igen så uppdaterar jag mera om vad som händer. Sen har ni ju mitt mobil nr om ni vill någe. Kan bara svara på sms inte ringa...
Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: mica♥

Aj då låter inte bra , trodde du hade fullt upp me å flytta nu hoppas de löser sig till de bästa kramis gumms

2009-08-25 @ 08:53:12
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?