Snabbis


    Publicerat: 2009-08-14| 07:16:38

Hinner bara en snabbis med bloggen...

Har mått lite dåligt de senaste dagarna pga av sockret. Vilket resulterade i att jag fick börja med insulin igår. =/
Åkte till stan för att hämta ut de, glad i hågen åkte jag hem fixade de jag skulle. Hämtade barnen på dagis, hem, tvättade, gjorde mat. Så när jag ska ta mitt insulin har jag inte fått några nålar *gah* Så jag fick ringa rådgivningen som jag senare fick hämta 2 nålar av.. *phu*
Sen låg jag bara på soffan och tyckte synd om mig själv som lära ta den elaka sprutan. Men de gick bra och sockret ligger bra nu på morgonen. Ska strax bege mig till dagis med barnen. Hade gått jätte bra för Emil igår också.. Förrästen så första dagen när han började dagis kom han på att man kan ju faktiskt gå några steg själv. Så nu går han några steg varje dag.. *jiiippiie *
Själv ska jag efter att jag lämnat barnen på dagis på en arbetsintervju för min arbetsträning. Så håll tummarna för mig nu, tänker inte avslöja vart de är heller. Svara på kommentarer senare i era bloggar eller hur jag gör. Men nu har jag uppdaterat lite ialla fall. Nu ser jag ljuset i slutet.. Allt kan inte vara emot mig hela tiden..

Bye & Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: mica♥

Håller tummar å tår för dig idag =) kramis gumms

2009-08-14 @ 10:38:50
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?