Snusk!!


    Publicerat: 2009-08-30| 20:32:57

Har nyligen varit i den gamla lägenheten för att börja städningen av den. Tog spisen som var absolut helt snuskig. Tanten som bodde där innan mig har nog fan aldrig gjort rent den. Efter 2 timmars skrubbande fick vi en helt ny spis såååå fin den blev. Tog alla skåp luckor i köket, samt hann putsa ett fönster. Tog även badrummet. Så de är lite kvar att göra men de ska jag fixa med imorgon när barnen är på dagis. Mamma kommer hit på morgonen så hon skulle kanske hinna hjälpa mig med de sista så jag kan lämna in nycklarna imorgon.
Nu ska jag bara ta de lugnt kanske se en film och bara slappa..
Puss & Kram.. Ps de kommer bättre uppdateringar när jag orkar installera min dator. Sitter på laptop nu =(


Kommentarer
Postat av: mica

uuurk för å behöva ta reda på nån annans skit blää hoppas du får en härlig dag kramis gumms

2009-08-31 @ 09:40:47
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?