Sommaren på g


    Publicerat: 2009-08-02| 14:52:11

Tog en promenad till affären och de känns verkligen som att sommaren är på väg tillbaka. Jätte skönt var de med en promenad. Hämtade ut mitt paket smink, eller ja de var hudvårds produkter och fotmassage olja. Så de ska vi pröva senare. Fick sms av syrran så hon och hennes kille skulle kolla hem till oss. Alltid lika trevligt med besök. Ska nog slänga i ordning en sockerkaka så man kan bjuda på något gott till kaffet. Har tagit reda på en massa tvätt och de finns mera att ta reda på som alltid. Har ledsnat på tvillingvagnen och beslutat mig för att sälja den. Satte ut den för 1200:- så får dom pruta bäst dom vill. De ringde en dam direkt på den så hon skulle komma imorgon för hon ville ha den. Så vi får se hur de blir med de. Har ialla fall bestämt mig för att köpa en spritt ny som vi redan kollat ut men inte bestämmt färg =/ Tycker de är lite svårt med färger men svart går alltid bra. Fast den blåa färgen var också snygg. Vi får se hur de blir med färg men den vagnen var enklare för mig samt har vi provat den med barnen i. Kostar en hel del slantar också men de fixar Kenth sa han. Så han får väl göra de då!
By the way så ligger han med feber toppar och håller på att svimma till och från. Han e skit dålig när han väl blir de. Men hjälper mig med barnen trots att han inte står på benen. Nej nu skulle jag ju göra sockerkaka...

Bye Bye...

ps: Hanna... har du sett bilden på smörgåstårtorna Kenth gör?! Snacka om gott... Du får ta dej hit till skogen för en smakbit..

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hoppas allt är bra =) Jag har varit hos mamma o pappa på semester - pappa fyllde 60 år.. kram

2009-08-02 @ 16:02:32
Postat av: ★Hanna★

haha jag sätter inte min fot i sandviken men för en bit smörgåstårta så.. haha

Visa för fan ingen bild, då tar jag första bästa bussen :)

2009-08-03 @ 12:07:09
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?