Städa vad är de ?!!!


    Publicerat: 2009-08-03| 20:49:32

Fy fan så tråkigt de är att städa när de står saker i vägen hela tiden. Dammsuger man runt skiten så e de lika smutsigt igen efter 2 dagar. Börjar få malutten här hemma och inte blir någe gjort heller. Imorgon ska jag fan rensa ungarnas rum, samt städa riktigt noga där. Nu får de fan vara nog med svin stian.. Jag vill ha rent och snyggt hela tiden, inga saker på golvet osv.. Blir så jävla matt när Kenth drar hem en massa saker precis när man ska flytta så står dom ÖVERALLT!!! Den karl kan man göra sig olycklig på alltså, spar saker som en jävla hamster och inte fan kan han ha ordning på sitt skit heller. Nej de ska fan vara överallt där jag vill ha fint!! Uscha vad leds jag känner mig just nu... Rep & snara NU!!
Nej ska man försöka med resten av skiten också så de blir gjort idag.... BLÄ BLÄ BLÄ!!!

Tänkte försöka lägga in kort sen så får ni ser hur jag har de hemma... Puss


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?