Suck!!


    Publicerat: 2009-08-12| 10:52:24

Är de inte ena strulet så är de banne mig andra alltså!!

Försäkringskassan ringde nyss och nu är de strul med mina papper så jag måste få tag i läkaren som sjukskrivit mig för att fixa de pappren och sen är de bara att vänta YTTERLIGARE 8 veckor för att ens få reda på om de godkänts eller inte?! Jisses hur fan orkar man med de här alltså? Nej nu ska jag fan ut och jobba och tjäna pengar skita i dessa jävla papper hela tiden. Att man inte ens kan få hjälp när man VILL ut och jobba istället för att sitta hemma och rulla tummarna liksom. Hoppas verkligen att dom ringer tillbaka snart för ja orkar inte vara rastlös längre. De tär på en faktiskt. Åh snart får jag hämta mina bebisar så ska vi mysa hela dagen. Ska fika lite när dom kommer hem sen blir de sandlådan för hela slanten. Ska nog börja gå snart så jag kan ta de lugnt efter vägen...
Puss

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?