* Suck *


    Publicerat: 2009-08-07| 10:37:27

Kan ju berätta att de där med att jag inte mår lika dåligt denna graviditet får jag äta upp typ varje dag nu!! Äter jag något efter kl 19 så åker de upp vid 22 igen och då får jag spyd så hela ansiktet blir blått känns de som. Inge roligt alls faktiskt. Men de är de enda gångerna också. Jag spyr inte alls på morgonen men är lite känslig för lukter. Känns verkligen att man är gravid då man känner varje lukt som luktar. Men de går väl över hoppas jag =))
Barnen vaknade redan vid 5 tiden, så de var bara att kliva upp med dom då. Gjorde frukost och plockade lite. Sen ville Rasmus se tv & vila på soffan och de fick han ju självklart göra. Nu har jag tagit reda på köket& disken senare ska jag faktiskt städa oavsett hur varmt de än är. Städade ju badrummet en extra gång imorse kl 5 =O
Idag fyller Rasmus gudfar Mickael Halenius år också... Grattis Grattis!!

Ja jag hade väl inte mycket mera att berätta om de.. Tror inte vi ska in på sommar yran heller. Känns inge vidare lockande sen har jag typ fullt upp med att fixa allt annat som är viktigare.
Nej nu ska här skrubbas & städas...

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: mica

ja att va gravid ä int alltid en dans på rosor hoppas du får en bra dag ändå kramis

2009-08-07 @ 12:58:10
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?