Svårt....


    Publicerat: 2009-08-18| 22:54:13

För första gången i hela mitt liv så har jag svårt med att packa ner alla saker. De är jätte jobbigt jag som alltid brukar ha allt packat när jag skriver kontraktet liksom. Den här flytten känns mera definitiv, jag ska inte flytta mera sen på ett tag. Jag rensar ALLT mellan himmel & jord men samtidigt vill jag bara packa ner allt för att göra de fint i nya lägenheten. Jag vet faktiskt inte hur de ska gå med allt om jag är så här velig. Tror att de beror på att de är fel kartonger, eller jag vill skylla på de ialla fall. Brukar ALLTID ha banan kartonger men denna gång fick vi tyska flytt kartonger. Uscha ska försöka få Kenth att hämta lite bananisar åt mig så de kanske går lättare. Kenth sitter & gör smörgåstårtor till begravningen imorgon. De kommer vara en dyster dag för hela den familjen. Jag åker faktiskt inte med ner då de var tänkt att jag skulle jobba och har ingen barnvakt. Så ja blir hemma med trollen & packar lite =/
Man ska nog vara rädd om de liv man har. De är något man får erfara när någon plötsligt går bort. Nu sitter Rasmus där och frågar vem som e hans farmor?! Vad ska jag då säga?! Nej din farmor vill inte veta av dej för du är mera vild än tam eller ska jag ljuga?
Allt känns bara konstigt just nu men de lägger sig väl med tiden.
Emil pratar så man får väl snart ha öron proppar (SKOJAR).. Från de att han kommer från dagis tills han lägger sig går munnen i ett. Jag tror han försöker berätta om allt han varit med om på dagis. Rasmus vill hela tiden vara min stora kille och frågar varje gång han gör något bra om han är en duktig kille. Jag bara älskar och värdesätter mina barn så fruktansvärt mycket. Utan sina barn är man INGENTING!!
Ska inte bli för blödig men de är så jag känner.
Idag var jag till min psykolog också & berättade om allt jag ville säga. De gick faktiskt jätte bra & jag känner mig nöjd. Men jag ska avslöja att ja fick ångest av att ja skulle dit så ja somnade och var på väg att inte gå dit men då skjutsade Kenth dit mig =/
Fick de där samtalet jag ville ha så nu ser vi fram emot helgen och dess bravader. Kommer nog vara utan internet några dagar så att ni vet om de också. Men ska försöka blogga ialla fall så ni vet hur de går med allt. Men nu ska jag fortsätta se filmen på tv sen blir de sängen...
Natti Natt

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?