Tack!


    Publicerat: 2009-08-03| 12:33:54

Fick ett anonym kommentar ang de här med dagis. Jätte tråkigt att man ska behöva bli överkörd tycker jag. Men de hela verkar som att denna dam inte tycker att jag ska ha barn eller någe fel är de. Får inget svar vad hon har emot mig heller då detta pågått sedan Rasmus bytte avdelning.
Chefen för de dagiset skulle återkomma på Onsdag och då tänker jag ta upp detta igen. Men man blir bra förvirrad kan jag lova. Jag trodde faktiskt att de skulle vara lugnt eftersom jag haft Rasmus hemma hela sommaren pga av den där damen. Ja de var hon som fick mig fly förbannad och då tog jag mitt barn och gick hem!!
Kan inte sluta tänka på hur de är heller. Men ska forska vidare där de kanske står om de tider man får ha os.v. För vad ska dom göra om jag har svart/vitt på de?! Jag har inget dagis till min minste för att han ska skolas i nästa vecka. Men mamma tar honom då jag ska jobba/ träffa min kurator varpå jag är sjukskriven för.. jaja så är de...

Förstog nästan de Hanna... Sandviken är inte så mycket att besöka heller för den delen..asg.. Hoppas ni får en underbar 8-månaders dag med lite smaskens...

Kommentarer
Postat av: mica

ja du kim de finns folk till allt man ska aldrig sluta förvånas sanna mina ord hoppas de löser sig till de bästa för er ha en skön dag nu kramis

2009-08-03 @ 13:31:05
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?