Tråkigt väder


    Publicerat: 2009-08-30| 09:15:08

Uscha vad tråkigt väder de är ute alltså!!

Har ingen vidare lust att göra något alls faktiskt. Men som alltid finns de en massa saker som ska göras och man kan inte bara slappa vare sig man vill eller inte. Har nyss starta diskmaskinen och ska plocka ihop saker för att städa ur den gamla lägenheten. Jag skulle behöva fler dygn på mig för att göra saker just nu. Inge vidare roligt med något för tillfället. Var yr och allmänt slut igår så redan vid 22 gick jag och la mig. Vaknade sedan vid 1 tiden och fick somna om igen vid 5 =/
Imorgon är de dagis för grabbarna & jag har en hel del som ska fixas innan jag börjar jobba. Ska ringa mamma en sväng för att försöka övertala henne för att hjälpa mig med städningen. Nej nu ska jag
göra lite nytta innan de blir för sent...

Puss & Kram


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?