Trötta


    Publicerat: 2009-08-01| 20:57:42

Nu är hela familjen super trötta efter resan...

Plockade och fixade i Stockholm, fick ganska bra ordning faktiskt. Sen blev vi bjudna på god mat, wookat & ägg- nudlar. Så man var skapligt mätt när man åkte hem. Jag somnade direkt i bilen var alldeleds slut. Vaknar och MÅSTE kissa efter vägen, bara att stanna då. Satt & busade med Emil i baksätet mest hela resan då ja inte sov förstås. Rasmus sov en stund han också. Emil ligger för natten och Rasmus ska göra sig klar för sängen. Jag ska ta mig ett varmt bad för att sedan fortsätta min resa genom " Varuhuset". Kollade på första dvd:n igår kväll när jag inte mådde speciellt bra. Så nu måste jag ju bara fortsätta se den..
Natti Natt på er !!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?