Usch vilken dag alltså..


    Publicerat: 2009-08-07| 15:12:43

Idag är de ingen bra dag alls för mig!!!


Jag har ledsnat totalt på allt just nu känns de. Jag vill bara sätta mig i ett hörn och låta tårarna rinna. När ska de finnas tid för mig att vara ledsen?! När ska de finnas tid för mig själv?! De finns aldrig tid för mig ensam. Någon trampar på mig hela tiden. De känns som att hjärtat ska explodera vilken minut som helst. Sån är ångesten för mig, jag vill göra de bästa av den. Men de finns ingen tid. Mina barn går före ALLT i världen. Utan dom är jag ingenting!! När inskolningen är klar ska jag äntligen få tid att reda ut saker själv. Jag ser att de finns ett ljust långt borta men tror faktiskt inte att DU är inräknad i de. Jag är nog den som ska vara ensam. Jag behöver inte ta mera skit. Nej nu ska jag göra något annat för att inte låta tårarna komma ut. Jag visar mina barn känslor men inte ångest känslorna, hoppas dom aldrig eller någon annan ska behöva uppleva de här...

Kommentarer
Postat av: mica

Klen tröst men bamse kram gumms

2009-08-07 @ 15:47:56
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kul att du läser min blogg. =)

Din dag verkar inte varit nå vidare stackare. Hoppas morgondagen blir bättre. Tack för dina ord om förlossning. Som sagt, man har mycke tankar nu och de är bra med lite tipps och råd.

Ha de bra. Kram Emelie

2009-08-07 @ 20:22:19
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?