Vatten över huvudet!!


    Publicerat: 2009-08-20| 17:34:18

Jag tror faktiskt att jag har tagit mig vatten över huvudet gällande städningen i den nya lägenheten. Hon som bor där nu skulle ha städat men har definitivt inte gjort de kan jag lova. Så jag försöker få skjuts ner till lägenheten med saker som jag ska ha för att städa den. De är SANNERA som gäller. Ska knäppa lite före och efter kort så ni ser, & ändå har jag & Kenth varit där 2 timmar idag för att BARA tömma köksbänkarna =/
Så ni vet att jag kanske inte orkar blogga men ska försöka så ni får se vad jag gett mig in på...

Nu lär ja få någon som kan skjutsa ner mig till lägenheten...Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg följa varandra med bloglovin kanske?

2009-08-20 @ 21:20:53
URL: http://floosan.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?