Weehooo


    Publicerat: 2009-08-28| 21:06:49

Snacka om att man var trött idag när klockan ringde 07:00!!

Klev upp & gjorde ordning barnen, Rasmus skulle till dagis och vi skulle till media markt. Alltså snacka om att vi var där i tid. Folk var som galna och sprang för att få sig en tv för 4444:- men de dom inte visste var att den var sänkt till 4290:-. Fick mig en tv till de billigare priset. Så nu har vi en 42 tums platt tv i vardagsrummet. Efter att vi köpte tv:n så åkte vi hem. Emil hade fortfarande feber men var glad faktiskt. När vi väl var hemma fick han vila middag och då slog de till på mig, fick sån huvudvärk och feber så ja la mig. Vaknade igen vid tio i 4 av att Kenth ringde för att väcka mig. Sen kom Linus & Agge för en fika och vi pratade lite, åt middag och sen begav vi oss till syrran i valbo. Snacka om snyggt radhus dom har fått där helt underbara tapeter & snyggt rymligt kök. Nu sitter vi och försöker få in alla kanaler på den nya tv:n. Funderar på om jag ska gå med alla sopor som finns överallt. Mitt i mitt funderande skriker Linus rätt ut de är en igelkott på baksidan, kollar ut och där var de en söt liten igelkott. Var och hämtade lite mera saker från den gamla lägenheten också. Jisses så man saknar den faktiskt. Men de kommer bli bra här också bara vi får ordning på alla tapeter och resten som ska fixas.
Nej nu ska jag faktiskt fortsätta plocka här innan jag blir för slapp. Mica var inte hemma när du skrev på msn så du vet de. Glömde datorn på.
Natti Natt

Kommentarer
Postat av: mica ♥

SV: ja förstod de när du stod som int vid datorn men tänkte ropa kan man så märks de om du ä där ha en härlig dag nu kramis gumms

2009-08-29 @ 09:57:29
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?