Wehoooooooo


    Publicerat: 2009-08-12| 20:04:45

Nu har jag äntligen fått hem min nya soffa!!

Känns lite dålig timing kanske men ja ville så gärna ha hem den innan jag flyttar. Ska knäppa kort sen när jag flyttat till större och vet hur den ska vara. De blev ialla fall en mörk grå DIVAN soffa, helt underbart och den passar så bra in med mina möbler och gardiner.. hehe... Nu ska jag bara köpa ett nytt vardagsrumms bord också =P
Måste förnya hemmet lite och jag hade ledsnat på min skinnsoffa, eller de gjorde jag efter 2 månader redan, vill ju byta möbler hela tiden helst. Men de finns lite andra saker jag prioriterar före möbler, eller nja man kanske kan få båda ibland?! Ska ialla fall försöka ta mig ner på stan för att köpa lite nya kläder åt barnen också, har ju lagt undan en bra slant som räcker till de. Allt ska fixas hela tiden helst för mig. Ska kolla runt lite nu på kläder och möbler.. Vill bara ha mera hela tiden. De gäller att prioritera.

Puss & Hej... skriver kanske inge mera idag för jag ska se film och mysa i min NYA SOFFA!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?