God Jul


    Publicerat: 2009-12-23| 09:35:09

Inne en snabbis för att Önska er en Riktigt God Jul!!

Har inte hunnit uppdatera som jag lovade er igår =( De vart så mycket för mig när jag var till sjukhuset. Vi fick reda på könet på bebisen som bor i min mage. De är en liten Ronja där inne. Linus var med på Ultraljudet och fick se allt på bebisen samt egna kort. De var en riktig upplevelse för han. Efter sjukhuset var vi och handlade massa mat hem. Idag ska jag bara bege mig iväg för att fixa syrrans julklapp. De är de enda jag har kvar att göra =) Sen blir de lugna stugan. Eller jo jag ska ju städa eftersom svärfar med familj kommer ikväll. Vill ju inte ha de stökigt då =P
Gävle Bocken har brunnit inatt också så nu kan man inte visa den =( Kunde den inte fått stå till julafton då?! Nej nu ska jag fortsätta tvätta och fixa här hemma.. Ha en riktigt God Jul & försök att inte stressa ihjäl er i all jul rusch..
Tjingelingen!!


Kommentarer
Postat av: Mica

GodJul önskar ja dig önskar er en underbar jul=) kramis gumms

2009-12-23 @ 17:05:38
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: Mica

God-Jul önskar er en underbar dag kramis gumms=)

2009-12-24 @ 12:01:19
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?