God morron!


    Publicerat: 2009-12-08| 06:47:29

Uscha för att vara vaken så här tidigt. Vaknade redan vid halv fem av att något revs i lägenheten men har inte lokaliserat ÄN vad de var som hände. Skulle bara vilja somna om men de funkar faktiskt inte idag. Jag ska till barnmorskan & Emil ska vaccineras samt på en läkarundersökning på BVC. Vilket han får vara ledig från dagis idag, för ja orkar inte springa fram o tillbaka samt att han kan ju faktiskt må dåligt samt få feber av vaccinet. Så vi åker till dagis med Rasmus sen till BVC med Emil & vidare hem för att bara vara. Nu är man lite leds på detta jävla socker som jag har när jag är gravid. Antingen ligger jag lågt på morgonen eller högt vare sig vilket får jag spy som en dåre. Inge roligt alls. Sen har dom ökat doserna så himla mycket så ja vette tusan hur de här ska fungera. De får visa sig med tiden. Ska ialla fall på tillväxt kontroll den 22/12. Nej nu ska jag göra barnen klar så dom får i sig frukost medans en annan drömmer sig att man kan äta =/


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?