Sjuklingar


    Publicerat: 2009-12-30| 12:16:07

God morgon!!

Nu är vi sjuka hela bunten. Emil snorar som en kråka likaså jag, Rasmus har vattenkoppor överallt. Fick han att somna samt äta vid 12 tiden i natt. Så ingen av oss är speciellt pigga om jag säger så. Finns så mycket jag skulle vilja göra, men vill inte dra ut barnen i onödan. De är ju ganska kallt här -17 grader. Måste ialla fall försöka få köpa mig en kalender så jag har de. Ska fortsätta tvätta undan samt städa här hemma. Allt är en enda kaos känns de som fast dom som varit hit säger att de inte är de. Men jag som vill ha ordning och reda då ska de vara så. Försöka städa ut sjuk bacillerna. Damma, städa, torka, vädra överallt så kanske vi blir frisk *tvångstanke?! * Kanske lika bra man försöker med något ialla fall för sitta som en idiot de kan varken jag eller barnen. Vi måste vara sysselsatta mestadels av våran vakna tid. Har målat och pysslat med pärlor på morgonen. Och nu då när dom ledsna?! Lite pannkakor ska vi nog fixa till enligt Rasmus förslag. Drar mig vidare..
Tjingelingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?