Snö Snö Snö


    Publicerat: 2009-12-15| 10:56:14

Vilken härlig morgon man vaknade till.. Alldeleds vitt överallt. Dock inte så roligt att de fortfarande snöar och yr runt. Emil fick åka pulka till bilen idag =) Han satt så fint i den. Men tyckte nog inte om all snö. Han såg väldigt fundersam ut och påpekade att de kom snö på han. Rasmus är ju hos mormor & busar i snö där. Han och morbror Marcus hade varit ute tidigt och skotta åt mormor. Helt tokiga dom där 2 tillsammans. Själv skulle man till kriminalvården idag men hon avbokade mötet då jag får foglossnings värk så fort jag går. Känns som en rejäl sammandragning. Så nu blir de att ställa väckar klockan på 6 redan så jag har god tid på mig för att gå till bussen. Man kanske ska börja städa uppe så de är klart. Sen blir de att försöka ta sig till sandvikenhus för att få en motorvärmar plats samt söka ett annat garage. Var till Lena & Janne på förmiddagen också. Vem var där då?! Jo mamma Petra med bebis. O snacka om sötaste bebisen då. Helt underbar låg han där och flinade i min famn. Helt underbart fin och underbar liten kille de där. Nej ska man dra igång att fixa med tvätt och plocka leksaker?!
Tjingelingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?