Städar, Fixar, Tid ?!


    Publicerat: 2009-12-28| 12:48:58

God middag!!

Jag har lagt bloggen på sidan som ni kanske märker. Jag har faktiskt inte tid för den då trollen är hemma med mig 24/7. Älskar när dagis är stängt så slipper jag hitta en lögn för att ha dom hemma. Mina barn är verkligen mitt allt & de är INTE en dans på rosor med 2 killar som slåss om mammas uppmärksamhet eller leksaker. Men de tar jag faktiskt. Hellre killarna hemma än på dagis. Ialla fall så har vi haft en underbar jul. Kenths pappa med sin familj var här och firade med oss, Mamma & hennes familj också. De var fullt hus med andra ord och de trivs vi med. Sen har de väl inte varit så mycket. Barnen är förkylda igen =/
Idag har jag plockat och fixat bort julen från köket. Resten av sakerna får vara kvar ett tag till för barnens skull. Senare ska vi till barnmorskan jag & Rasmus. Mamma var hit på förmiddagen då frågade jag om Emil fick följa med henne hem så hämtar ja han när vi är klar där. Har tvätt i hela badrummet känns de som. Försöker komma i kapp med allt när jag bara har lilla mammusen hemma. Han hjälper till och berömmer mig hela tiden för hur fint de blir överallt. Kanske ska försöka få i han lite lunch också. Barnen tog en sen frukost då dom älskar att sova precis som mamma =) Nej ska faktiskt fortsätta här nu så jag förhoppningsvis blir klar innan midsommar =))
Tjingelignen... Lägger in kort senare


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?