Bombad!!


    Publicerat: 2009-07-20| 20:47:53

Sådär ja!!

Nu har jag bombat Hanna med lite kommentarer också =P
Har ju varit nere i tvättstugan mestadels av tiden idag. Tro på fan att torkmaskinen gick sönder igen?! Nu e jag fly förbannad kan ja lova. Ska ställa klockan så man kan ringa och klaga över detta. Så nu har man massa tvätt i hela lägenheten. Jaja vad ska man göra en solig dag i Juli?!
Ialla fall så tog de mindre än 1 timme innan de började snackas om att jag väntade barn igen. Stackars Kenth som får ta de jag skriver. Hade lovat han att berätta för han INNAN jag skrev ut de. Men nu e de som de är de är mitt val och han är lika glad för barnet han med. Visst de kommer bli lite tufft men de fixar vi tillsammans. Jag tar en dag i taget, allt kan hända även den bästa. Ska ialla fall leta en större lägenhet så vi kan växa i den så att säga. Jag mår fruktansvärt bra för att vara gravid måste jag säga. Tidigare har ja spytt hela tiden, nu sker de endast enstaka gånger. Hoppas de inte blir mera bara =/
Nog om att vara gravid nu de finns andra viktigare saker...
Nu ska jag plocka ordning i köket, få Kenth att köpa glass till mig, sen bada och softa runt bland massa bloggar...
Bye Bye

" Tack alla för era kommentarer de värmde.. "

Kommentarer
Postat av: mica

kanske ä tjej denna gången nu då =)=) kramis

2009-07-20 @ 22:17:49
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?