DAMP!!


    Publicerat: 2009-07-20| 22:07:21

Gick ner i tvättstugan för att känna om tvätten var torr... så fick jag för mig att jag skulle kollar torktummlaren igen, tro på fan då funkar fanstyget igen!! Va e de för fel på den där maskinen egentligen?! Så de blir att kliva upp kl 7 för att torka de jag har i lägenheten *suck*
Har ialla fall nyss köpt mig en tvilling vagn med stå bräda till barnen. Så nu kan vi hälsa på mormor när fena vi vill. Så skönt så.. Ska hämta den imorgon och kom undan väldigt billigt. Skönt att båda barnen kan åka vagnen. Nej Emil vill inte alls sova idag... Så jag lämnar!!
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

haha de går bra för dig i tvättstugan va? :)

2009-07-21 @ 00:12:00
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?