God morgon


    Publicerat: 2009-07-16| 09:14:59

Barnen sov ända till 8 imorse.. Snacka om att de är skönt när dom gör de. Fast ja känner mig trött fortfarande. Ska klä barnen och bege mig till stan hade jag tänkt. Får se om de blir någon frisör idag. Har en hel del annat planerat som ska hinnas för Kenths pappa kommer imorgon . Lär städa undan massor ikväll så man slipper ta de imorgon. Nej ska man göra sig klar så man hinner med så mycket som möjligt på så liten tid som möjligt. Lär springa in i duschen också =))

Bloggar säkert senare !! Bye Bye


Hanna: Ja de är ju reprisen av alla dom samlade på boxar tydligen så de är lika bra som förr! Sen vadå IKEA de är ditt andra hem verkar de som. Tänkt dig jobba där då hade du med dig alla möbler hem.. haha...


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

haha Jag skulle få sparken direkt för jag skulle bara stjäla ;)

2009-07-16 @ 11:22:05
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?